By Allison Thompson and Alissandra Cummins The ancient watercourses of my island Echo of river, trickle, worn stone, The sunken voice of glitter inching its pattern to the sea, Memory of foam, fossil, erased beaches high above the eaten boulders of st philip My mother is a pool Kamau (...)
Site référencé:
AICA Sud Caraïbe
chapman-andrews_alison_pink_leaf_and_crotonpetit.jpg, 5ff2f9aab105c52cc5cc8443028d614d0bd51f4b9d7f6e5ea9a032c6c31c57ed?s=96&d=https%3A%2F%2F2.gravatar.com%2Favatar%2Fad516503a11cd5ca435acc9bb6523536%3Fs%3D96&r=G, the-coconut-garden.jpg, chapman-andrews_alison_african_trees-1.jpg?w=750, chapman-andrews_alison_pink_leaf_and_croton.jpg, trees.jpg?w=750, chapman-andrews_alison_young_palms.jpg?w=750, chapman-andrews_alison_falling_leaves_2-1.jpg, chapman-andrews_alison_golden_apple.jpg
AICA Sud Caraïbe
HOMO SARGASSUM AU SIEGE DES NATIONS UNIES
27/05/2025
AGNES BREZEPHIN:GRAND PRIX DE LA BIENNALE DE DAKAR 2024
8/05/2025
Instragram et critique d’art sont-ils compatibles ?
28/04/2025
L’exposition, côté coulisses, côté cimaises
25/02/2025
Après la fin, Cartes pour un autre avenir
4/02/2025
Colloque Identité, culture et développement durable dans un monde en crise : les défis de la Caraïbe
14/01/2025
0 6